Hieronder staan een aantal van de vragen die wij vaak van gebruikers terug krijgen. Mochten deze antwoorden uw probleem niet verhelpen, neem dan eerst contact op met het Samenwerkingsverband waar u aangesloten bent. Zij zijn het eerste contactpunt voor vragen omtrent het specifieke Groeidocument waar u mee werkt.
Ik heb een rapportage van een groeidocument gegenereerd. Waar vind ik deze rapportage terug?
U vindt de rapportage standaard terug in de map Mijn rapportages bij de bestanden van de leerling, tenzij u zelf handmatig een andere doelmap heeft uitgekozen. U vindt de bestanden van de leerling door in de groene balk op het map-icoontje naast Groeidocument aanmaken te klikken.
Ik krijg de melding ‘geen data beschikbaar’
Soms duurt het even voordat alle gegevens ingeladen zijn, zeker als u werkt met een tragere internetverbinding of binnen een Citrix(-achtige) omgeving. Als u even geduld heeft, laadt de data vanzelf in.
Ik ben de bestanden van mijn leerling kwijt
U vindt de bestanden van de leerling door in de groene balk op het map-icoontje naast Groeidocument aanmaken te klikken. Bestanden die via het Groeiformulier zijn geupload, zijn terug te vinden in de map Documenten in Groeidocument.
Ik probeer leerlingen over te halen vanuit Parnassys, maar deze worden niet opgehaald
Om een leerling over te halen, selecteert u deze eerst door een vinkje voor de naam te zetten. Daarna klikt u op het pijltje naar links, zodat de naam van de leerling verschijnt in het vak Te importeren. Als laatste klikt u onderaan op Importeren.